Ce trebuie sa stim despre Can-Am Defender ?

Ce trebuie sa stim despre Can-Am Defender ?
Share Button

Anul 2015 a fost un an foarte interesant in ceea ce priveste lansarea de modele noi de vehicule pentru off road, precum bombardier sau defender, indiferent ca a fost vorba despre pionieri in zone noi sau despre segmentele de nisa sau pur si simplu au fost umplute niste goluri de lineup.

Desigur a fost vorba si despre o batalie la nivel de forta si de putere, care ajuta la dezvoltarea unor motoare cat mai noi, mai puternice dar si mai performante, insa a fost vorba si despre consolidarea unor segmente.

Unul din liderii mondiali din industria aceasta este Can Am, care a lansat un UTV utilitar care poate sa faca fata mai multor provocari in materie de recreatie. Acesta este proiectat in asa fel incat stabileste standarde noi de performanta in zona off road, si ofera in acelasi timp si versatilitate dar si functionalitate cu ajutorul sistemelor inteligente integrate si astfel isi respecta blazonul de lider in aceasta industrie.

Acest vehicul a fost lansat in mai multe variante de motoare care erau montate in spate si evident si celebrele motoare Rotac Twin. Plasarea motoarelor in spate are ca si rezultate importante reducerea nivelului de zgomot dar si reducerea vibratiilor.

De asemenea accesul este imbunatatit si nici nu se incalzeste cabina pilotului. Vehiculul a fost facut cu deosebita atentie in ceea ce priveste ergonomia si confortul si nimic nu a fost lasat la voia intamplarii, nici chiar cel mai mic detaliu.

De asemenea incepand cu simpla intrare in vehicul si pana in momentul in care iesim din el s-a considerat ca este foarte important ca modul in care este proiectata cabina si pozitia pe care o are scaunul soferului sa previna lovirea atunci cand ne indoim picioarele si de asemenea sa asigure o asezare si o ridicare de asa natura incat sa nu uzeze inutil scaunul.

consultanta Dan Bradu

Poate ca acest aspect va pare exagerat dar de fiecare data aceste detalii sporesc placerea de a utiliza ATV-ul reduc oboseala. In cabina au loc trei persoane si sunt doar doua scaune, unul destinat soferului si cel de al doilea destinat pasagerului iar intre ele se afla o mica bancheta.

Daca nu exista si al treilea pasager pe bancheta aceasta se va rabata un suport pentru mana soferului, de tip cutie care are si adancitura de tip suport petru pahar.

Dupa ce este asezat scaunul soferului, se poate pune volanul in pozitie dorita pentru a se putea potrivi stilului fiecaruia de a conduce. Pe bord nu avem indicatoare inutile si exista un afisaj analogic si digital care are o instrumentatie cu toate informatiile necesare.

Una din noutatile ce au fost aduse acestui vehicul este si torpedoul care este demontabil si usor de adaptat si transformat intr-o cutie de scule care rezista la umezeala.

Scaunul pasagerului poate fi ridicat intr-un sistem flip flop si va scoate la iveala o cutie pentru depozitare impermeabila care se poate scoate si ea la randul sau. In cutia aceasta se pot transporta produse ce trebuie sa ramana uscate cum ar fi saci de seminte insa poate sa stea si un caine de vanatoare.

kurtmann.ro
Be Sociable, Share!
The following two tabs change content below.
Ma ocup de HavanaCafe.ro in timpul liber, scriu articole interesante despre subiecte interesante legate de turism, calatorii si retete culinare.

Latest posts by Eduard Nedelcu (see all)

POST YOUR COMMENTS

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.